Panel Klienta

Panel

Udostępniamy Państwu wygodny panel administracyjny dostępny przez szyfrowane połączenie internetowe, przeznaczony do zarządzania posiadanymi urządzeniami Alco-Sensor IV. Dostęp do panelu mogą mieć wszystkie osoby związane z obsługa urządzeń po stronie klienta, a użytkownik główny - administrator może przydzielać im odpowiednie uprawnienia.

Za pomocą panelu będzie można m.in.:

  • przeglądać posiadane urządzenia grupując je z podziałem na użytkowników i właścicieli
  • sortować urządzenia według wielu kryteriów np.: zbliżającego się terminu wzorcowania, zaległego terminu wzorcowania, itp.
  • sprawdzić co aktualnie dzieje się z urządzeniem (status urządzenia) np.: Urządzenie w trakcie serwisu
  • dla wybranych urządzeń zlecić przesyłkę kurierską celem przesłania do wzorcowania lub naprawy
  • zamówić materiały eksploatacyjne (ustniki, baterie, papier itp.)
  • przejrzeć i wydrukować historię obsługi serwisowej, historię wymienionych części
  • przejrzeć i wydrukować historię faktur
  • zamówić materiały eksploatacyjne (ustniki, baterie, papier itp.)
  • złożyć zapytanie ofertowe lub zamówienie na nowe urządzenia i akcesoria
  • zgłosić urządzenie do naprawy wypełniając formularz RMA

W dalszym etapie rozbudowy systemu przewidujemy dołożenie modułu umożliwiającego przeglądanie i tworzenie raportów z testów, które były wykonywane na urządzeniu, testy te będą dodawane do bazy danych przy okazji każdego serwisu, również użytkownik będzie mógł w dowolnym momencie przy użyciu Internetu dołożyć do bazy aktualne testy dla konkretnego urządzenia.

Dostęp do Panelu jest bezpłaty i może otrzymać go każdy Klient, który posiada aktywne urządzenie Alco-Sensor Po szczegółowe informacje oraz uruchomienie dostępu prosimy o kontakt na adres email: panel@transcom.com.pl lub pod numerem telefonu 77 439 04 07

  • Panel klienta

     
  • Przeglądanie posiadanych urządzeń

  • Sprawdzanie status urządzeń

  • Zamawianie materiałów eksploatacyjnych

  • Generowanie raportów

  • Zaloguj sie